Bestsellers

Hulp

> Is de website Ryses veilig?

Ja, onze website is volledig beveiligd met HTTPS, onze bankpartner Hipay garandeert ook de beveiliging van alle betalingen die op LaBoutiqueOfficielle.com worden gedaan. We zijn aangesloten bij de CNIL en respecteren de vertrouwelijkheid van jouw persoonlijke informatie.



> Waar worden bestellingen geleverd?

We leveren in heel Europa en in bepaalde landen buiten de Europese Unie (Zwitserland, Amerika, Canada...). Voor meer informatie, ga naar de pagina Levering en Retour.



> Hoeveel kost de levering?

Gratis afhaalpunt leveringen in België voor bestellingen boven €99 (bij een afhaalpunt - Bpost of Mondial Relay).



Gratis thuislevering in België voor bestellingen van meer dan €129 (DPD).



Anders zijn de leveringskosten: thuislevering €6,99, afhaalpunt €4,99.



Je kunt bestellen en gebruikmaken van snelle levering en de kosten hangen af van het gewicht van het pakket. Check de prijzen op de pagina Levering en Retour.



> Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling bij mij aankomt?

Over het algemeen ontvang je je bestelling binnen 72 werkuren. (Raadpleeg altijd de productpagina voor meer informatie)



> Wat kan ik doen als de producten die ik heb besteld nog niet zijn aangekomen?

Je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier of telefonisch op +33 (0) 4 82 54 20 71, een medewerker van de klantenservice staat voor je klaar van maandag tot vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.



> Ik heb problemen met online bestellen, wie moet ik contacteren?

Voor elk probleem met online bestellen, kun je contact opnemen met onze klantenservice: contact@ryses.be. Je ontvangt binnen 24 uur een antwoord!



> Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kunt je bestelling wijzigen, op voorwaarde dat deze nog niet is voorbereid en verzonden. Neem contact op met de klantenservice: contact@ryses.be of telefonisch op +33 (0) 4 82 54 20 71 van maandag tot vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur voor dit soort problemen.



> Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling annuleren als deze nog niet is voorbereid of verzonden, bel ons op +33 (0) 4 82 54 20 71. Anders kun je het product na ontvangst terugsturen (Herroepingstermijn: 14 dagen) naar dit adres:
Ryses / La Boutique Officielle.com, 84 route de la gare, 69630 CHAPONOST, Frankrijk

Vermeld de reden van retour en je bestellingsgegevens (anders kan er geen terugbetaling plaatsvinden).



> Ik heb per ongeluk twee of meer keer besteld, wat nu?

Neem contact op met onze klantenservice op dit adres en vermeld je fout: contact@ryses.be



> Ik heb geen bevestigingse-mail ontvangen voor mijn bestelling of mijn klantaccount, wat nu?

Neem contact op met onze klantenservice die je klantaccountgegevens zal controleren: contact@ryses.be



> Ik kan het artikel dat ik zoek niet vinden op de website, is er een oplossing?

Neem contact met ons op via e-mail: contact@ryses.be. Ons assortiment wordt regelmatig bijgewerkt, dus misschien kunnen we je informeren over een toekomstige aanvulling van de voorraad.



> Ik heb problemen met inloggen, wat moet ik doen?

Onze website is compatibel met de meeste internetbrowsers. Het kan echter zijn dat je een krachtige antivirus of adblocker hebt die de verbinding met onze website blokkeert. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact met ons op: contact@ryses.be



> Welke betaalmethoden zijn op julle website toegestaan?

Wij accepteren 100% beveiligde betaalmethoden zoals Bancontact, Creditcard, Paypal en bankoverschrijving (alleen voor bedragen van meer dan 200 euro).



> Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden altijd aangegeven bij de bevestiging van je bestelling (en zijn gratis vanaf 99 euro). Raadpleeg ook de pagina: Levering en retour



> Ik heb producten ontvangen die niet overeenkomen met mijn bestelling, wat nu?

Ga naar de pagina: Levering en retour



> Hoe vind ik de juiste maat voor mijn artikel?

Ga naar de pagina met maatovereenkomsten of raadpleeg de maattabel die beschikbaar is op elke productpagina



> Is het mogelijk om mijn betaling te wijzigen?

Het is niet mogelijk om een betaling te wijzigen voor een reeds bevestigde bestelling.



> Ik heb een product teruggestuurd voor een bestelling waarvoor ik een maandelijkse betaling heb gehad. Hoe verloopt de terugbetaling?

De terugbetaling wordt volledig uitgevoerd volgens de geldende banktermijnen na aftrek van de retourneringskosten van €5,99.



  • Tevreden of geld terug
    14 dagen bedenktijd

  • Snelle levering
    Thuisbezorging of afhaalpunt

  • Gratis verzending vanaf €99

  • Veilig online betalen